مصاحبه آرشیو خبر ها
او بازیکنی خلاق است و من نمی خواهم این خلاقیت ها را از او بگیرم

او بازیکنی خلاق است و من نمی خواهم این خلاقیت ها را از او بگیرم

دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه به پل پوگبا هافبک جوان یوونتوس توصیه می کند که خلاقیت های فردی خود را در جهت سود رساندن به تیم و موثرتر بودن در میدان به کار گیرد.

پوگبای 22 ساله برای دو دیدار دوستانه تیم ملی فرانسه مقابل ارمنستان و دانمارک به ترکیب آبی ها فراخوانده شده است.

جواهر بانوی پیر در بازی های ابتدایی فصل، عملکرد درخشان فصل پیش را به نمایش نگذاشته است، اما در بازی های اخیر تیم بهتر ظاهر شده است.

سرمربی محبوب تیم ملی فرانسه در این باره می گوید:

" بدیهی است که او هنوز باید عملکرد خود را بهبود بخشد، به خاطر اینکه او هنوز جوان است. پوگبا در حال حاضر در سطح خیلی خوبی بازی می کند و تنها موضوع مهم این است که برای تیم مفید باشد و در عملکردش ثبات داشته باشد."

" او قابلیت انجام تکنیک های زیادی با توپ دارد که هواداران را وادار به ایستادن و تشویق کردن می کند، اما بعضی مواقع در این موارد افراط می کند."

" در هر حال این موضوع را نمی توان یک مشکل محسوب کرد، به خاطر اینکه چنین حرکاتی در بازی موثر هستند."

سرمربی سابق بیانکونری تأکید می کند که او به هیچ وجه نمی خواهد خلاقیت های پوگبا در میدان محو شوند، اما از او می خواهد که در هنگام تصاحب توپ قاطعیت بیش تری داشته باشد. سرمربی سابق بانوی پیر در این باره ادامه داد:

" لزوماً مفهوم حرف های من این نیست که او باید این کارها را کنار بگذارد، او بازیکنی خلاق است و من نمی خواهم این خلاقیت ها را از او بگیرم."

" به هیچ وجه قصد ندارم که کارهای او را در میدان محدود کنم، می خواهم پیشرفت او را ببینم و اینکه او به بازیکنی موثر و سودمند برای تیم تبدیل شود. پوگبا خلاقیت بسیار بالایی دارد، اما از او انتظار دارم که بیش تر درگیر جریان بازی باشد."

" خلاقیت های فردی پوگبا باید برای تیم موثر واقع شوند، البته همانگونه که قبلاً گفتم او در حال حاضر در سطح خیلی بالایی بازی می کند."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: